کلینیک زیبایی

در این وب لاگ از آخرین مطالب زیبایی پوست خود مطلع شوید

کلینیک زیبایی

در این وب لاگ از آخرین مطالب زیبایی پوست خود مطلع شوید

هزینه عمل بینی شکسته

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۹ ق.ظ

هزینه عمل بینی شکسته

رینوپلاستی چیست؟

بر خلاف سپتوپلاستی، در جراحی رینوپلاستی ساختار بیرونی بینی نیز اصلاح می شود. این یک نوع جراحی همراه با اضطراب زیبایی است. در جراحی رینوپلاستی، ناهنجاری های ناخواسته بینی اصلاح می شود. در طول این اصلاح، انحراف بینی، شکستگی های استخوانی و مشکلات عملکردی اصلاح می شوند. پس از عمل جراحی رینوپلاستی، هم شکایت های عملکردی بیمار مانند مشکل تنفس از بین می رود و هم بینی ظاهر زیبایی به دست می آورد. این به اعتماد به نفس بیماران کمک می کند. عملیات رینوپلاستی با روش باز و روش بسته انجام می شود. در روش باز، وسط سوراخ بینی بیمار بریده شده و پوست بینی برداشته شده و ساختار داخلی بینی واضح تر دیده می شود. در این روش، جراح می تواند ساختار داخلی بینی را به وضوح ببیند، بنابراین می تواند به راحتی کار کند. از آنجا که در روش باز برش ایجاد می شود ، ممکن است یک جای زخم کوچک بخیه وجود داشته باشد. در این روش، با کمک ابزار خاص، با باز کردن برش در نقاط مشکل دار داخل بینی مداخله می شود. این روش نسبت به روش باز ساده تر است.

 

سپتو پلاستی چیست؟

Septoplasty نوعی جراحی است که اختلالات ناحیه سپتوم را در قسمت وسط بینی برطرف می سازد. جراحی رینوپلاستی با هدف اصلاح ساختار خارجی بینی از لحاظ زیبایی است ، در حالی که هدف از جراحی سپتوپلاستی اصلاح نقص عملکردی است. در جراحی سپتوپلاستی، در استخوان داخل بینی مداخله می شود. مشکلات تنفسی و التهابات سینوسی بیمار را می توان با این عمل جراحی حل کرد. در جراحی سپتوپلاستی، بر اساس نظر جراح بینی از بیهوشی موضعی یا بیهوشی عمومی استفاده می شود.

 

انحراف سپتوم

انحراف به معنی کج بودن است. انحراف سپتوم، کجی ناحیه سپتوم در قسمت میانی بینی است. کجی بینی می تواند ناشی از حادثه، سقوط یا آسیب های ناشی از زایمان یا به دلایل ارثی باشد. انحراف سپتوم منجر به مشکلی مانند انسداد بینی، مشکل تنفس، بیماری های سینوسی، تخلیه بینی، اختلالات خواب می شود. تنها درمان جراحی است. با این حال، تمام بیماران با انحراف سپتوم نیاز به عمل جراحی ندارند. بیمارانی که شکایت های جدی از انسداد بینی، مشکل تنفسی، بیماری های سینوسی و اختلالات خواب نداشته باشند نیازی به جراحی ندارند.

 

جراحی شکستگی بینی تخصص کدام پزشک است؟

شکستگی بینی بوسیله متخصص گوش و حلق و بینی درمان می شود. بیمار پس از شکستگی بینی باید به یک متخصص گوش و حلق و بینی مراجعه کند. بیمار توسط جراح بینی معاینه شده، تشخیص داده می شود و استخوان شکسته با توجه به وضعیت بیمار اصلاح می شود، خونریزی متوقف می شود و داروهای مسکن تجویز می شود. با این حال، اگر طول مدت این درمان ها بیش از حد است و جراحی مورد نیاز است، جراحی می تواند توسط جراح زیبایی برای بازگرداندن عملکرد بینی انجام شود.

 

اگر بینی شکسته درمان نشود چه اتفاقی خواهد افتاد؟

شکستگی بینی که به هر دلیلی رخ می دهد باید درمان شود. اگر شکستگی های بینی درمان نشوند، مشکلات جدی در شکل و عملکرد بینی ایجاد می کنند. اگر در بینی شکسته مداخله به موقع انجام نشود، استخوان ها به اشتباه جوش می خورند. در نتیجه، تغییر شکل جدی در شکل بینی رخ می دهد. انحراف سپتوم، نیز که به عنوان کجی بینی شناخته می شود، یکی از آنهاست. اگر بینی شکسته درمان نشود، دشواری در تنفس، انسداد بینی و گوشت اضافی در بینی ایجاد خواهد بود. با توجه به این مشکلات، مشکلات دیگری همچون تنفس از دهان و خشکی دهان نیز بوجود می آیند.

 

هزینه عمل بینی شکسته

تعیین قیمت مشخص برای جراحی شکستگی بینی ممکن نیست. قیمت های جراحی به دلایل مختلف متفاوت است. واقعیت این است که عملیات در بیمارستان های دولتی یا بیمارستان های خصوصی نیز تفاوت های زیادی را به وجود می آورد. علاوه بر این، اندازه شکستگی در بینی نیز می تواند تعیین کننده هزینه باشد. از آنجا که در بیمارانی که قبلا جراحی بینی داشته اند ساختار غضروف در بینی کاهش می یابد، ممکن است غضروف از سایر قسمت های بدن گرفته شود و مدت زمان و سختی عمل را افزایش دهد. بنابراین، هزینه در بیمارانی که برای بار دوم جراحی بینی انجام می دهند بیشتر است.


برای مقالات بیشتر به سایت دکتر کاوان مراجعه کنید.

منبع:هزینه عمل بینی شکسته

  • fordbaz Fahimifar

نظرات  (۲)

  • مجله اینترنتی چفچفک
  • هزینه اش الان خیلی زیاد شده
  • عمل زیبایی بینی
  • I used to be able to find good advice from your blog posts.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی